Podsumowanie kampanii #LINIAPROSTA w liczbach

  • Ponad 10 milionów Polaków spotkało się w mediach społecznościowych z hasztagiem #LiniaProsta (dane za Brand24.pl)
  • Informacje o kampanii zostały wyświetlone ponad 16 milionów razy (dane za Brand24.pl)
  • Wszystkie zdjęcia zamieszczone w ramach kampanii zostały polubione, skomentowane lub udostępnione ponad 5 milionów razy (dance za Brand24.pl)
  • Aktywacja wielu znanych osób bez żadnego dodatkowego budżetu
  • #LiniaProsta była najpopularniejszym hasztagiem na polskim Twitterze 21 marca
  • Premiera programu „Linia prosta” w telewizji Lifetime obejrzało 12 000 osób
  • Publikacje od 13 marca do 2. Kwietnia - w prasie, 3 w telewizji, 1 w radio, 99 w internecie 99
  • 1680 postów na Facebooku, 17421 na Twitterze, 41236 zdjęć publicznie udostępnionych na Instagramie (Instytut Monitorowania Mediów)
  • 98% komentarzy dotyczących kampanii miało pozytywny wydźwięk (Brand24.pl)
  • 80% osób, które wrzuciły zdjęcie to kobiety (brand24.pl)
  • Przekazanie 47 tys. zł Stowarzyszeniu Bardziej Kochani na rzecz mieszkania chronionego.Pieniądze zostały spożytkowane na nowe drzwi wejściowe i remont łazienki w mieszkaniu chronionym Stowarzyszenia Bardziej Kochani.